فَکَــیفَ انـــتَ صـــانِــعُ بـــے ؟

همــ ه چیز از یادماטּ مــے رود ـمگــر یادش کــ ه همیشــ ه یـــادمـــان هست .

فَکَــیفَ انـــتَ صـــانِــعُ بـــے ؟

همــ ه چیز از یادماטּ مــے رود ـمگــر یادش کــ ه همیشــ ه یـــادمـــان هست .

روضــ ه

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۴۱ ب.ظ


روضــ ه یک کلمــ ه ای شنیده ای!؟
کوچــ ه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۷
مــَ ه جبـــین

نظرات  (۸)

آبجی گوشیمو گم کردم :( یه مدت دیگه میام مواظب خودت باش :*

این عید به نور فاطمیه زیباست

روزی تمام سال من با زهراست

با بردن نام فاطمه فهمیدم

سالی که نکوست از بهارش پیداست...

 

+ سلام عزیزم

کجایی تو آبجی جون؟؟ :-s

سلام ، من خبری ندارم :/ شوهرش مینویسه تو وب دیگه :(
سلام آجی :*

سلام اجی جونم حالت چطوره؟

من که بدجور سرماخوردم

شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت عرض میگویم و افتخار میکنم که هم اسم ایشان هستم

1376
میدونم ...

گرفتم :((

ریحانه ؟ ناراحت که نیستی ازم ؟ :((
اس دادی حرم بودم یادت کردم [بوسه]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی